Opis technologii

Nici NewU

Wśród propozycji NewU znajdziemy przede wszystkich szeroki wybór nici liftingujących PDO (wykonanych z polidioksanonów) i PLLA (wykonanych z kwasu polimlekowego) są to nici całkowicie biokompatybilne a dzięki nim zabiegi takie jak bezoperacyjny lifting twarzy i ciała, rewitalizacja i konturowanie oraz wygładzanie zmarszczek dadzą piękny i naturalne efekt. Fibroblasty w naszej skórze zwiększają produkcję kolagenu, co daje ujędrnienie i pogrubienie tkanek w miejscu implantowanych nici.

Nici Liftingujące:

Głównym elementem oddziaływania na tkankę są „haczyki” umieszczone na każdej z nici. Ich głównym zadaniem jest zakotwiczenie się w tkance, a pod wpływem zaciągnięcia następuje jej uniesienie oraz stabilizacja w nowym położeniu. Nici tworzą coś na kształt rusztowania, na którym podparte są tkanki

Nici COG (PDO)-NewU

Nić nacinana posiadająca precyzyjny system haczyków umieszczonych na całej długości w 4 płaszczyznach 4D – 360°. Nici stosujemy do konturowania twarzy, V-lifting, korekta podwójnego podbródka  oraz niwelowania zaawansowanych objawów starzenia się skóry przy drobnych i delikatnych rysach twarzy

Nici Lift strong (PDO)- NewU

Nić haczykowa, tłoczona najnowszej generacji – haczyki powstają metodą formowania, a nie jak wcześniej nacinania nici. Dzięki tej metodzie haczyki są grubsze, co powoduje mniejszą traumatyzację tkanki i gęściej osadzone na nici. W wyniku formowania powstaje nić z podwójnymi zębami, co oferuje znacznie więcej korzyści pod względem siły uniesienia tkanki ( siła uciągu nici to 2,7 kg). Stosujemy je konturowania twarzy, V-lifting, korekta podwójnego podbródka  oraz niwelowania zaawansowanych objawów starzenia się skóry.

Nici Aptos

Aptos to kombinacja specjalnych, estetycznych nici P(LA/CL) (kwas polimlekowy z kaprolaktonem) oraz metod ich implantacji.

Lifting przy zastosowaniu nici Aptos to popularna procedura odmładzania twarzy i ciała, oraz poprawy jakości skóry bez interwencji chirurgicznej, niosącej ryzyko bliznowacenia. Procedury Aptos nazywane są minimalnie inwazyjnymi z minimalnym okresem rekonwalescencji.

Nici rewitalizujące

Nici Aptos Vitis PLLA z kaprolaktonem:

Dzięki silnemu działaniu pobudzającemu skórę do regeneracji wzrasta ilość włókien kolagenowych wypełniających bruzdy i głębokie zmarszczki, co sprawia, że zostają one spłycone, a skóra wygląda promiennie i świeżo.

Nici Aptos Mono PDO

Klasyczna, gładka, pojedyncza nić PDO wykonana z polidioksanonu. Nici NewU Mono PDO mają wszechstronne działanie: wygładzają zmarszczki i bruzdy, liftingują, zwiększają elastyczność, rewitalizują i rozświetlają skórę.

Nici Aptos Screw PDO

Skręcona wokół igły pojedyncza nić. Podczas wprowadzania nić NewU Screw wkręca się w tkankę. Włókno posiada tzw. pamięć skrętu, co pozwala na efektywne spłycanie zmarszczek

Nici Aptos Tornado PDO

Skręcone wokół igły dwie nici NewU Mono dodatkowo oplecione wokół igły. Włókno posiada, tzw. pamięć skrętu co pozwala na efektywne spłycanie nawet głębokich zmarszczek. Po wprowadzeniu, nić NewU Tornado działa ze zdwojoną siłą w porównaniu do tradycyjnej nici Screw. Również nici Cavern-fill oraz Multi-fill PDO

Wskazania do nici liftingujących:

• Podniesienie łuków brwiowych
  • Uniesienie policzków
  • Uniesienie kącików ust
  • Likwidacja „chomików”
  • Zmniejszenie bruzd nosowo-wargowych
  • Poprawa linii żuchwy
  • Likwidacja podwójnego podbródka
  • Konturowania twarzy
  • V-lifting

Wskazania do nici rewitalizujących:

• Zmarszczki poprzeczne czoła
  • Lwia zmarszczka
  • Rewitalizacja skóry pod oczami
  • Kurze łapki
  • Linia żuchwy
  • Wiotkie policzki
  • Bruzda nosowo-wargowa
  • Linie marionetki
  • Rewitalizacja skóry szyi i dekoltu
  • Korekta podwójnego podbródka
  • Niwelowanie zaawansowanych objawów starzenia się skóry przy drobnych i delikatnych rysach twarzy.

Przebieg

Bezpośrednio przed zabiegiem wykonuje się znieczulenie miejscowe. Następnie opracowuje się plan rozlokowania nici, trwa to ok. 30-40 min. Lekarz wykonuje serię nakłuć, za pomocą doskonale wyspecjalizowanej  oraz odpowiednio dostosowanej dla danego obszaru kaniuli lub igły  prowadzącej, przez które wprowadzane są kolejno nici.  Każda sfera zabiegowa zajmuje ok. 10-15 min.

Efekty

Efekt zabiegu wykonanego nićmi liftingującymi  jest widoczny natychmiast po zabiegu. Natomiast na efekty zabiegu wykonanego nićmi rewitalizującymi  trzeba poczekać dłuższy czas. Z czasem nici ulegają powolnemu rozpuszczeniu, wzdłuż nich tworzą się kolumny z włókien kolagenu i elastyny a to zapewnia właściwe napięcie skóry.

Przeciwskazania

• Ciąża i okres karmienia piersią
  • Choroba nowotworowa
  • Otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry