Opis technologii

Cellular Matrix

to mieszanina nieusieciowanego kwasu hialuronowego (HA) oraz autologicznego osocza bogatopłytkowego (PRP).

Kwas Hialuronowy (HA)

działa jako tymczasowy substytut skóry, natomiast osocze bogatopłytkowe pobudza okoliczne komórki. Trójwymiarowa struktura kwasu hialuronowego jest w szybkim tempie kolonizowana przez fibroblasty, które produkują składniki macierzy pozakomórkowej i sprzyjają uporządkowanemu odtwarzaniu tkanki skórnej.

Analogiczne Osocze Bogatopłytkowe (PRP)

Zwiększa wytwarzanie kolagenu. Polepsza elastyczność, odcień i grubość skóry. Ponadto odpowiada za stymulujację różnicowania i proliferacji komórek macierzystych. PRP aktywuje także angiogenezę. Nadaje objętość skórze.

• Rewitalizacja skóry twarzy, okolicy oczu, szyi, dekoltu, dłoni
  • Korekcja zmarszczek i fałdów skórnych
  • Regeneracja skóry po zabiegach dermatologicznych i chirurgii plastycznej
  • Wypełnienie blizn potrądzikowych
  • Choroba zwyrodnieniowa stawów

Przebieg

W pierwszej fazie lekarz pobierze niewielką ilość (4-18ml) krwi pacjenta do specjalnych probówek, w których znajduje się kwas hialuronowy HA. Następnie probówki poddaje się wirowaniu w wirówce. W ciągu 5 minut następuje oddzielenie erytrocytów i leukocytów od osocza zawierającego płytki krwi. Do probówek, tuż przed wykonaniem zabiegu, należy dodać specjalny odczynnik, który aktywuje płytki krwi do produkcji czynników wzrostu. W taki sposób uzyskujemy osocze bogatopłytkowe, które następnie staje się bazą do wykonania zabiegu. Cellular matrix można wstrzykiwać do skóry na różne sposoby. Z zastosowaniem klasycznej techniki mezoterapii, bądź też liniowo, wzdłuż zmarszczki lub fałdu skóry.

Efekty

Pierwsze efekty zabiegu widoczne są po paru dniach. Skóra jest wyraźnie nawilżona i zwiększa się jej napięcie. Przebudowa tkanek zaczyna się już po 48 godzinach od pierwszego zabiegu. Po około dwóch tygodniach można zauważyć wyraźną poprawę elastyczności, gęstości skóry oraz jej kolorytu. Przebudowę włókien kolagenowych, wypełnienie drobnych zmarszczek uzyskujemy po wykonaniu trzech zabiegów.

Przeciwskazania

Mieszaniny osocza bogatopłytkowego i kwasu hialuronowego nie należy podawać pacjentom z rozpoznaną nadwrażliwością na jeden z tych składników ani osobom cierpiącym na poważne choroby nowotworowe.
Nie zaleca się podawania mieszaniny osocza bogatopłytkowego i kwasu hialuronowego dzieciom, kobietom w ciąży lub w okresie karmienia piersią ani pacjentom cierpiącym na choroby zapalne takie jak reumatoidalne zapalenie stawów czy choroba Bechterewa.

Twarz+ Szyja1200,-