Opis technologii

Kriolipoliza to zabieg modelowania sylwetki polegający na selektywnym uszkodzeniu tkanki tłuszczowej poprzez schłodzenie jej do niskiej temperatury. Martwe komórki tłuszczowe są wydalane w naturalnym procesie fizjologicznym.
Zaprogramowany proces chłodzenia zapewnia odczuwalne chłodzenie bez ryzyka uszkodzenia innych tkanek i naskórka.

Otyłość miejscowa lub nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach:

• Brzuch
  • Boczki
  • Ramiona
  • Wewnętrzna strona ud
  • Zewnętrzna strona ud tzw. „bryczesy”
  • Obszar nad kolanem

Przebieg

Przed zabiegiem dokonuje się pomiaru grubości tkanki tłuszczowej. Na tej podstawie zostają zaprogramowane parametry zabiegu. Przed przyłożeniem aplikatora na skórę nakłada się ochronną membranę. Następnie umieszcza się aplikator, który zasysa i chłodzi fałd skóry. Kriolipoliza jest zabiegiem bezbolesnym, pacjenci mogą odczuwać napięcie w okolicach zasysanego obszaru i intensywny chłód. Kriolipoliza wspomagana jest masażem manualnym a w naszym gabinecie dodatkowo masażem falą akustyczną tuż po zabiegu. Masaż pobudza dodatkowo procesy wydalania komórek tłuszczowych i zwiększa efekt działania zabiegu. Kriolipoliza zapewnia redukcję 25% do 45% grubości warstwy tłuszczu. Na jednym obszarze zabieg trwa ok 70 minut. Zabieg na tym samym obszarze można powtórzyć za 6 tyg. W trakcie jednej sesji wykonuje się zabieg maksymalnie na czterech różnych obszarach np. brzuchu i udach przy czym równocześnie na dwóch obszarach (dwa aplikatory pracują równolegle).

Efekty

• Zmniejszenie obwodów
  • Częściowe usuniecie tkanki tłuszczowej
  • Odchudzenie